بهار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 15
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 1380

بهار” جشن طبيعت است طبيعت زيبايي كه آدمي را مسحور مي‌كند به طوري كه از سخن گفتن بازمانده و حرف هايش ناگفته در ژرفاي جانش باقي مي‌ماند.
“بهار” دميدن روح حيات در كالبد طبيعت و فروردين فصل جريان خون است در شاهرگ هستي، سال به پايان خود نزديك مي‌شود، روزها، ماه‌ها درپي هم مي- گذرند و سالها از راه مي‌رسند و اين قصه كه نامش زندگي است، همچنان ادامه دارد.
طبيعت پس از گذران دوره‌اي سرد و بي‌محصول، با آغاز بهار زنده شده و در واقع آفريده مي‌شود پس انسان هم بايد به عنوان يكي از مخلوقات الهي به همراه طبيعت به رستاخيز برخيزد.
هميشه بهاري باشيم.
انشا شماره ۲- انشا درباره ي بهار

بهار فصل رويش سبزه‌ها و شكوفه‌هاست.بهار يادآور انتظار پائيز است.بهار نتيجه رنج زمستان است.بهار مقدمه محصول تابستان است.بهار را همه دوست دارند، چون كوه و دشت را رداي سبزي بر تن مي‌كند.بهار شاخه‌هاي عريان درخت را مي‌پوشاند.بهار نوعي معاد است، حيات دوباره، پايان مرگ، حشر بعد از مرگ و…بهار آغاز تحول است در طبيعت.بهار ممكن است در هر چيزي باشد.بهار قرآن ماه رمضان است.بهار اسلام، بعثت نبي مكرم اسلام است.بهار انقلاب ما هم دهه فجر است.بهار آرامش و شادي به همراه مي‌آورد.بهار در يك جمله يعني بهار.بعضي‌ها اسم دخترشان را بهار مي‌گذارند، چون چهره‌اش زيباست.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۱۹:۴۹ ] [ بهار ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب